کمک درمان

کمک درمان ارائه کننده کارتی متفاوت با خدماتی متفاوت تر

قیمت مناسب سفید کردن دندان با بیمه دندانپزشکی

قیمت مناسب سفید کردن دندان با بیمه دندانپزشکی

قیمت مناسب سفید کردن دندان با بیمه دندانپزشکی
سفید کردن دندان ها امروزه به دغدغه ای برای مردم مخصوص در جوانان تبدیل شده است البته داشتن دندان های سفید یک ملاک مهم برای زیبایی محسوب میشود.
افرادی هم که دندانهایشان  ارتودنسی شده است میتوانند دندانهایشان را سفید کنند ،که البته زمان مناسب خود را دارد که ادامه به بهترین زمان آن پرداخته ایم.
بهترین زمان سفید کردن دندانها در بیماران ارتودنسی  دندان، 5 الی 6 ماه پس از خاتمه درمان و برداشتن دستگاه های ارتودنسی است، در واقع وقتی که بیمار در نبود دستگاه ها توانسته باشد به خوبی بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کرده و زردی دندانها به حداقل رسیده باشد.
بیان این نکته ضروری است که برخی تغییر رنگ های رنگهای دندانی با بیلیچینگ قابل رفع نیست. این موارد که بیشتر شامل تغییر رنگهای خاکستری و تیره می باشد ممکن است به دلایلی نظیر ضربه، وراثت، اختلالات تکاملی و.....رخ داده باشند در این مدت زمان علاوه بر کاهش حساسیت دندانی مینای دندان ترمیم میشود و همچنین قسمت هایی که زیر برات های اردتونستی پنهان بوده اند نمایان خواهندشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به سفید کردن دندان و یا درمان های دیگر نیاز به مراجعه به دندانپزشکی را داشته اید اما صرفه به دلیل هزینه های  بالای آن از انجام این کار منصرف شده اید امروز کارت های بیمه دندانپزشکی وجود دارند میتوانند با داشتن30٪الی 50٪ تخفیف در حوزه زیبایی و درمان دندان دریافت کنید.